streda 2. júla 2014

Môj fínsky erasmus vo fotkách

Posledné dni pred nástupom do práce som trávila prípravou fotoknihy z erazmu. Je to už vyše roka, čo som sa vrátila, ale proste som sa k tomu nevedela dokopať. Nepomohla ani prvá zakúpená fotokniha - tú som radšej použila na výlet do New Yorku, a nakoniec to aj bola správna voľba. Aj týchto 64 obrázkov bolo viac než plne využitých. V rámci fotoknihy môžete nájsť fotky nielen z Fínska, ale takisto Švédska, Ruska, Poľska a Estónska. Proste všetkého, čo som stihla zažiť za presne tri najúžasnejšie mesiace v mojom živote.



http://www.bontia.cz/Share/Book/TSeig-IEnUm7hJY2yg_dUA

Užite si tieto fotky a určite k nim neskôr pridám viacero zážitkov.  Ak by ste sa ma opýtali, ktoré z naštívených miest sa mi najviac páčilo, tak rozhodne Štokholm. Skvelá atmosféra mesta, absolútne nádherné mesto, len tie ceny.. (o; Dokonca od septembra začínam so švédčinou.

Bontia fotoknihu som si vybrala vďaka akcii, ktorá mi došla na e-mail a vďaka tomu ma fotokniha vyšla na 22 eur + poštovné, čo je ešte menej ako na zľavovom portále, kde mali v tej istej dobe akciu.  Dajte si však pozor, ak vám dojde ponuka v českých korunách, budete si ju môcť nechať poslať len do Čiech, a neexistuje infolinka, len e-mail, kde majú lehotu na odpovedanie 48 hodín. Pre mňa to znamenalo prerábanie celej fotoknihy a následné zistenie, že to nie je slovenskou verziou softvéru, ale adresou (o;

A čo vy a vaše obľúbené mestá? Zvyknete si robiť fotoknihy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára