štvrtok 15. mája 2014

Gomi couldn't live without ... II.

Včera som mala v pláne napísať krátky článok o mojich najobľúbenejších veciach. Popritom som sa zastavila v DM odfotiť Regina farbu na mihalnice a spomenula som si na tisíc ďalších vecí. Stále som dúfala, že sa to zmestí do jedného blogu, ale bolo toho naozaj už príliš veľa. A aj vďaka tomu vydávam dnes už štvrtý blog za päťdní. (o; Včera som sa venovala môjmu kozmetickému arzenálu, dnes tomu ďalšiemu, čo tvorí môj život a často ho robí oveľa príjemnejším. Nechcem príliš prezrádzať dopredu, ale nájdete tu všetko, od oblečenia, cez jedlo až po obľúbené aplikácie. Pohodlne sa preto usaďte (najlepšie so šálkou dobrého čaju či kávy) a vychutnajte si chvíľku pre seba.


Amazon Kindle Paperwhite

Hoci tento blog plánujem zamerať na kozmetické vecičky, nemôžem si pomôcť. Vždy som veľa čítala, hoci vysoká škola túto moju vášeň trochu ubila, ale to asi u každého. Roky som bola proti elektronickým čítačkám, až raz... Sedela som v autobuse, 30 minútová cesta predo mnou a ja som si zabudla knihu. Vedľa mňa sedela pani a držala tento zázrak v ruke a ja som jej ho NESKUTOČNE závidela. Najbližších pár dní som strávila browsovaním po recenziách a nakoniec bol Kindle ten pravý. Začala som so štvorkou, kým nezačali predávať podsvietený Paperwhite. 
Ja a moja závislosť v Petrohrade - boli sme na šiestom s krásnym výhľadom na námestie (o;
Odkedy mám čítačku, šoférujem menej a môj priateľ viac, (viac času na čítanie), čítam vo fitku na stepperi či pri umývaní zubov (aspoň si ich umývam dlhšie). Ešte aj pri bežeckom páse mám pustenú audioknihu (o; A kamkoľvek prídem, najviac na mňa zapôsobia s nádherným výhľadom, kde by sa dalo dobre čítať (o; Mimochodom, robím mu takú reklamu, že minimálne ďalší štyria si ho tiež kúpili (o;

Mrazený Jogurt a Bubble Tea

Neviem ako v Česku, ale na Slovensku sa rozmohol v posledných rokoch trend zdravého životného štýlu. Vďaka tomu stretnete na ulici viac ľudí s Bubble Tea, mrazeným jogurtom či čerstvou ovocnou a zeleninovou šťavou ako s hamburgerom. Nevýhodou je samozrejme ich cena, ale na zľavových portáloch je vždy možné nájsť na ne zľavu. Neviem ako vy, ja si ich nakúpim vždy do zásoby a vytešujem sa aspoň dva mesiace. Tento mesiac som si pokúpila mrazený jogurt, minulý zas bubble tea (o; Momentálne mi zachutila kombinácia zelené jablko s liči, a buď s tapiokou alebo mango želé - odporúčam (o;


 Acai

V tomto období bývajú každoročne v Bratislave rôzne gurmánske festivaly. Ja som na jednom z nich bola prvýkrát pred tromi rokmi a odvtedy neviem dať dopustiť na Acai. Ide o veľmi zdravý mrazený produkt s príchuťou medzi černicami a lesným ovocím, ktoré dodáva energiu a vraj pomáha chudnúť (o; Minimálne s prívalom energie súhlasím a preto ho pijem najmä ráno alebo po cvičení. Najlepší je s jablkovým džúsom a banánom, ale fantázii sa medze nekladú a na stránke ich výhradného dodávateľa www.acaimania.sk nájdete rôzne nielen recepty, ale aj produkty.


Poľovnícka reštaurácia

Neviem ako vy, ale ja jem veľmi rada, a nielen zdravo. Mám dve reštaurácie, na ktoré nedám dopustiť a Poľovnícka reštaurácia v Gbeloch je moje číslo 1. Nachádza sa približne 70 km od Bratislavy, avšak cena a chuť dokážu vynahradiť aj necelú hodinku cesty do nej. Ak máte priateľa, ktorý si užíva jazdu autom, nie je nič jednoduchšie ako sa tam vybrať. My to robíme často a medzi našich favoritov patria dve jedlá - Poľovnícky guľáš s chlebom (knedľou) alebo Steak na čučoriedkovej omáčke s opekanými zemiakmi s cesnakom. Neviem, kde v Bratislave by ste zohnali steak za 7 eur, či divinový guľáš s veľkými kúskami mäsa za cenu stravného lístka. Takže ak nemáte cez víkend čo robiť, neváhajte a choďte vyskúšať. Nezabudnite však dopredu zatelefonovať, či majú voľné. Vďaka ich dobrej kuchyni sú vyhľadávaným miestom na rôzne rodinné oslavy.  
P.S. Ich personál je taký milý, že sa vás po telefóne opýtajú dopredu, čo si dáte a prinesú to do piatich minút po vašom príchode. Todle jsou služby dlé mého gusta, pánové (o;

iOS aplikácia Recepty.cz

Neviete variť? Nič si z toho nerobte. Ani ja, hoci musím uznať, že táto aplikácia robí zo mňa občas vychýrenú kuchárku. Zadáte si len, čo máte doma, čo z toho chcete asi urobiť a aplikácia vám zoradí recepty podľa hodnotenia a zobrazí aj ich náročnosť. Takže sa vám nikdy nestane, že by ste precenili svoje sily. Aplikácia vám umožňuje uložiť si obľúbené recepty, nastaviť ingrediencie podľa počtu porcií či pripraví nákupný zoznam. Aplikácia je prepojená s internetovou stránkou a vďaka tomu nájdete aj najlepšie recepty od známych kuchárov.


Blog Humans of New York

Na facebooku existujú aj užitočné funkcie a jedna z nich je zobrazovanie, čo lajkli moji kamaráti. Aj vďaka tomu som našla najúžasnejší blog na svete - Humans of New York. Keď nemáte čo robiť počas dlhých upršaných večerov, kliknite na blog a zabavte sa. Nájdete tu životné príbehy najrôznejšich skupín ľudí, od slávnych osôb, cez turistov až po bezdomovcov. Každý príspevok má tisícky komentárova a niekedy máte pocit, že životným cieľom New Yorčanov je dostať sa na tento blog. Ja som si v New Yorku kúpila knihu, kde sú vydané príbehy množstva ľudí a už sa neviem dočkať konca doby "teším sa už len z toho, že to mám". (o;



Bodky

S touto mojou mániou som začala asi pred siedmimi rokmi. Bodky na každom kroku a ja som nemohla odolať ani jednej. Jednu dobu som mala už tak vycvičený zmysel na bodky, že som vošla do obchodu a videla ich (o; Niekoľko rokov sa dokonca nemohlo stať, že by som na sebe nemala aspoň jednu bodkovanú vec. Mamina mi po každom nákupe vynadala, že už vyjdu z módy, a predsa sú tu stále. Najviac sa mi na nich páčilo, že vyzerajú úžasné s blond vlasmi a sú hravé. Za posledný rok a pol som sa im trošku odcudzila, predsa len pri ryšavých vlasov nevyzerali až tak dobre. Blond vlasy sú však späť a s nimi moja závislosť (o; Ruksak na notebook z Cath Kidston je zatiaľ mojou poslednou bodkovanou vecou (o;


Tričko z Takko Fashion

To najlepšie na záver. Verte mi, za x rokov som vyskúšala veľa tričiek, či drahých značkových, alebo lacných z New Yorkeru a spol..  Môžem však s čistým srdcom povedať, že som nikdy nebola taká spokojná so žiadnym tričkom, ako práve s týmto. Okrem perfektného zloženia 95% bavlny a 5% elastanu, vďaka čomu ho nemusím nikdy žehliť, má perfektný strih s okrúhlym výstrihom. Ja už som si ich kúpila 6 (dve sa mi záhadne stratili), ale nie preto, že by už boli súce len do koša. Ja sa totiž bojím, že ich už prestanú vyrábať. (o; Dnes som si kúpila ďalšie a zistila som, že pridala nové s véčkovým výstrihom. Pozor na ne, neobsahujú elastan, avšak na vešiaku sú spolu s nimi. Rôzne farby nájdete na stránke Takko Fashion za necelé 4 eurá.

Samozrejme, že každý z nás má viac vecí, na ktoré nedá dopustiť. Čo je to u vás? Prípadne oslovilo vás niečo z mojich tipov?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára