streda 8. marca 2017

Do roka a do dňa alebo životné zmeny stále pokračujú :)

Keď som pred vyše rokom písala podobný článok, myslela som si, ako sa môj život mení. A pritom to bol len taký rozbeh na začiatok.

Minulý týždeň som vstúpila do novej dekády a môj oco mi namiesto gratulácie povedal, že a ďalší cieľ je 40ka ((o; A potom sa mi ľudia čudujú, že mám odjakživa depresiu z narodenín (o;


A napriek tomu, že nie som nejako dvakrát nadšená z toho písať si na začiatku veku číslo 3 a v prieskumoch udávať vek 30 - 39, rok 2017 si pre mňa privítal zopár pekných prekvapení. Po celkom ťažkom minulom roku 2016 nebolo možné krajšie začať ako zásnubami a to priamo v parížskom Disneylande po novoročnom ohňostroji. 

A presne tu sa to celé udialo :)))
V súčasnosti som vo víre príprav na svadbu, a to tak veľmi, ako sa dá Slovenske žijúcej napoly v Bratislave a napoly v Bruseli a Malťanovi žijúcemu v Bruseli. Keď si predstavím, ako som pred rokom písala článok o maltskej svadbe, kto by bol povedal, že o rok si budem plánovať svoju :)

Svadba bude teda na Malte a máme za sebou už aj predmanželský kurz. Aby sme to nemali málo komplikované, ten sme museli absolvovať v Bruseli, ale úprimne, ten kurz bol perfektný. Nič typicky slovenské, ako vysvetľovanie zisťovania plodných a neplodných dní sa nekonalo, ale skôr veľa rád, ako sa starať o vzťah, aby vydržal dlhé roky. Mimochodom, konečne sme sa necítili nejako výnimočne, okrem nás tam bolo 13 international couples, jeden pár sa dokonca spoznal na palube transatlantického letu. Bolo tam veľa smiechu a humoru, ja som Charlieho predstavila tak, že som počula, že kdekoľvek na svete nájdete aspoň dvoch Malťanov a takisto to bolo aj na tomto kurze.  On mi samozrejme nezostal nič dlžný - predstavil ma aj s mojím priezviskom s vysvetlením, že si z neho stále uťahujem, že ho nevie vysloviť (o; Tento krát to celkom ušlo :)


Mimochodom neviem, ako je to u slovenských neviest, ale tie maltské sú totálne uletené. Pridala som sa do facebookovej skupiny wedding talk malta a tam sú samé príspevky, kde si nevesty porovnávajú, čo všetko už majú zariadené pre svadbu v júni 2019. Snažím sa nestresovať, hoci za nimi teda pekne zaostávam. Ako taká malá pikoška - zháňala som vintage foto rám na naše fotky, ktoré by boli na svadbe namiesto veľkej fotky z pre-wedding fotenia. Našla som spoločnosť a na otázku, že kedy je svadba, som odpísala v novembri. A oni sa ma opýtali, KTORÝ ROK!!!! Nemôžem uveriť, že ešte aj takúto úplnú blbosť by som mala zajednávať dva tri roky dopredu... Príšerné...

A čo vy, máte tiež nejaké bláznivé skúsenosti z organizovania svadby? (o;


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára